• +48 666 814 886
  • kontakt@jaktorobiakorporacje.pl

O mnie

Kim jestem i jak mogę pomóc

Nazywam się Monika Posadas.

Jestem menadżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach. Pracowałam w sektorze farmaceutycznym, obecnie jako Business Executive Officer rozwijam nowy dział w znanej spółce z sektora FMCG. W swoim zawodowym życiu spełniałam się jako handlowiec, marketingowiec, zarządzałam zespołem sprzedaży. Od 15 lat specjalizuję się w tworzeniu nowych biznesów w dużych firmach. Obecny projekt jest czwartym w mojej karierze. Znam ból prowadzenia biznesu, który jest na początku drogi, gdzie trzeba tworzyć standardy i cały czas podnosić efektywność.
Z pasją dzielę się moim doświadczeniem z przedsiębiorcami na blogu, wykładach i w czasie konsultacji indywidualnych. Działam w Klubie Mentorek Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet. Jeśli prowadzisz firmę i mierzysz się z takimi problemami jak:

• Chaotyczne działanie bez planu z tygodnia na tydzień: „jakoś to będzie”
• Pogoń za klientem, nieefektywne wydatki na reklamę
• Masz handlowca, ale nie jesteś zadowolony z jego efektywności
• Boisz się wziąć kilka dni urlopu bo pracownicy nie są w stanie Ciebie zastąpić

to zapraszam do kontaktu – na podstawie rozmowy z Tobą i Twoimi pracownikami zaproponuję proste narzędzia, które sprawią że przejmiesz kontrolę nad swoim biznesem.

Moja historia

Moja zawodowa historia

Pochodzę z małego miasta w województwie świętorzyskim. Skończyłam 2-letnie studium pielęgniarskie. Z dyplomem w ręku uznałam, że to dla mnie za mało i postanowiłam kontynuować edukację na studiach magisterskich. Mając łącznie 6 lat edukacji w zawodzie, z dyplomem magistra pielęgniarstwa dostałam pracę w warszawskim Szpitalu MSWiA na Wołoskiej.  Praca w szpitalu dawała mi wiele satysfakcji, ale postawa niektórych lekarzy, pacjentów wobec personelu pielęgniarskiego i powszechny brak szacunku do tego zawodu przy tak wielu wyrzeczeniach spowodował, że po roku podjęłam decyzję – przekwalifikowuję się.

Kim jestem prywatnie

Skończyłam 45 lat. Z każdym rokiem moje życie staje się ciekawsze i bogatsze. Mieszkam na warszawskim Bemowie, które lubię za bliskość Kampinosu. Kilka razy w tygodniu chodzę po lesie z kijami do Nordic Walking. Jestem żoną fascynującego mężczyzny z nieco dla nas ezgotycznej Argentyny oraz mamą dziesięcioletniej córki. Interesuję się marketingiem,  efektywnością i rozwojem osobistym,  można mnie spotkać na wydarzeniach poświęconych tej tematyce. Uwielbiam czytać – poza tematyką biznesową sięgam dla rozrywki po gatunek fantasy.

Moją pasją jest też temat aktywizacji seniorów. Uwielbiam pogodnych, aktywnych panie i panów. Prowadzę na FB profil Lepsza Część Życia, w przygotowaniu jest także blog w tej tematyce.

Kariera w korporacji

Po rezygnacji z pracy w szpitalu wysłałam dziesiątki cv do firm farmaceutycznych i do firm pośrednictwa pracy. Po trzech miesiącach, wielu negatywnych odpowiedziach i nieudanych rozmowach kwalifikacyjnych – dostałam szansę – posadę przestawiciela medycznego w międzynarodowej korporacji. Po 2 latach dostałam nagrodę Sprzedawcy Roku.

Po 3 latach w sprzedaży postanowiłam przejść do działu marketingu. Wtedy podjęłam decyzję, że produkty z którymi będę pracować muszą być produktami z misją. Muszą zmieniać rzeczywstość na lepsze. Tej zasady trzymam się do dziś. Od ponad sześciu lat zajmuję się żywieniem medycznym, które jest niezbędne dla osób które zmagają się z utratą wagi z powodu choroby np nowotworowej czy udaru. Te produkty niosą misję.

Od ponad 15 lat specjalizuję się w tworzeniu nowych działów w dużych firmach farmaceutycznych lub z pogranicza sektora farmaceutycznego. Stworzyłam praktycznie od zera 4 działy w 3 różnych firmach. Mierzyłam i nadal mierzę się z problemami podobnymi to tych w MŚP: małe zasobów (pomimo dużej firmy), duża konkurecja na rynku i wieloletni gracze, efektywność w alokowaniu zasobów, w tym pracowników.

Moje wartości

Jestem skuteczna dzięki misji – wierzę, że to co robię zmienia świat na lepsze, orientacji na cel, podejściu „can do” niezależnie od zasobów i wysokim standardom biznesowym. Wiele uwagi poświęcam pracownikom. Wierzę, że duże sukcesy osiąga się zespołowo. Szacunek do pracownika jest podstawą do budowania współpracy opartej na wzajemnym zrozumienu. Kolejna bliska mi wartość to odpowiedzialność – za mój biznes, moją pracę, która utrzymuje moją rodzinę i rodziny moich pracowników.